Pytania i odpowiedzi

F.A.Q. FitnessExpress


Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis. Nulla imperdiet sit amet magna. Vestibulum dapibus, mauris nec malesuada fames ac turpis velit, rhoncus eu, luctus et interdum adipiscing wisi.

Chcę dołączyć do Fitness Express

Oznacza to nic innego, jak fakt, że twoja cena jest gwarantowana i nie wzrośnie przez cały czas trwania regularnie opłacanego karnetu. Jeśli chcesz zachować cenę, a musisz zrobić przerwę w treningu, sugerujemy zawieszenie karnetu. W ten sposób gwarancja utrzyma się.

Członek Klubu jest zobowiązany do pozostawienia danych biometrycznych podczas pierwszej wizyty w klubie. Zarejestrowane punkty charakterystyczne opuszka palca łączy następnie z osobą widniejącą w systemie jako członek Klubu. W Fitness Express nie potrzebujesz korzystać z kart, umożliwiających wejście do klubu. Wstęp jest możliwy poprzez przyłożenie palca do czytnika zlokalizowanego przy wejściu. System rozpoznaje zarejestrowane i opłacone członkostwo, następnie umożliwia wejście i wyjście z Klubu. 

Przede wszystkim sprawdź lub ustaw w banku (np. przez panel internetowy banku) w ustawieniach karty limit dzienny dla płatności internetowych – musi być odpowiednio wysoki. Limit ustawiony na 0 PLN lub zbyt niską kwotę będzie powodował odrzucenia zarówno płatności jednorazowych, jak i cyklicznych.

Zgodnie z informacją z banku PKO BP odrzucenie płatności z kodem 12 „Invalid transaction” wynika właśnie z limitu ustawionego na 0zł. Odrzucenie z kodem 13 „Invalid amount” wynika ze zbyt niskiego limitu dziennego dla płatności internetowych.

Od kwietnia 2016 bank PKO BP wprowadził zmiany w systemie autoryzacyjnym, co u części klientów subskrypcyjnych spowodowało odrzucenia płatności z kodem 12 na kartach, które wcześniej były obciążane z powodzeniem.

Jeżeli masz środki na koncie, z którego korzysta karta a mimo to płatności są odrzucane z kodem 51 „Brak środków na koncie” sprawdź limity dla płatności internetowych/MOTO na swoim koncie. Domyślnie dla większości kart limit jest ustawiony na 0 PLN, co oznacza że płatności internetowe są niedostępne dla karty.

Problem spotykany przy użyciu kart wydanych przez: ING Bank Śląski.

Problem: Mam kartę wydaną przez Bank Pekao SA lub Alior Bank, moje płatności cykliczne są odrzucane

Zdarzają się karty, które po ustawieniu poprawnego limitu dla płatności internetowych/MOTO:

umożliwiają jednorazowe płatności w Internecie (z wykorzystaniem kodu CVV/CVC),

są odrzucane przy płatnościach subskrypcyjnych (w których kod CVV/CVC nie jest już używany), niekiedy pomyślnie przechodzi tylko wstępna autoryzacja.

Ten problem wynika z wewnętrznych polityk bezpieczeństwa banku dla tych kart. Problem ten dotyczy między innymi części kart MasterCard wydanych przez Bank Pekao SA oraz Alior Bank. Bank odrzuca płatności wykonywane bez kodu CVV/CVC, co ma na celu podnieść bezpieczeństwo, ale jednocześnie uniemożliwia obciążenie karty w automatycznych płatnościach cyklicznych.

Jeżeli karta ma ustawione odpowiednie limity dla płatności internetowych/MOTO, a mimo to nie udaje się jej obciążyć w płatności subskrypcyjnej [np. z kodem odrzucenia 05 lub 14] to znaczy, że niezależnie od ustawień karty/konta nie ma możliwości użycia tej karty do opłacenia subskrypcji, i jedynym rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystanie innej karty.

Aby móc płacić kartą w Internecie (oraz w płatnościach cyklicznych) Twoja karta musi mieć włączoną obsługę tego typu płatności. Sprawdzić lub włączyć te płatności możesz poprzez:

  • zalogowanie się na stronę banku i przejście do ustawień karty
  • kontaktując się z bankiem telefonicznie lub osobiście.

Następnie sprawdź lub ustaw dla Twojej karty:

  • Ustawienie dla płatności internetowych/MOTO odpowiednio wysokiego limitu kwotowego. Limit „0 PLN” oznacza, że ten typ płatności jest wyłączony.
  • Ustawienie dla płatności internetowych/MOTO odpowiednio wysokiego limitu dziennego lub miesięcznego (jeśli jest taka opcja).
  • Ze względów bezpieczeństwa warto włączyć zabezpieczenie 3D-Secure. To zabezpieczenie może od Ciebie wymagać każdorazowego potwierdzenia płatności kartą przez Internet (np. w formie wpisania SMS’a z banku). 3D-Secure nie jest wykorzystywane w płatnościach cyklicznych/w subskrypcjach.

Płatności internetowe (zwane również płatnościami online, ecommerce, MOTO) są domyślnie obsługiwane przez sporą część kart, bez potrzeby dokonywania zmian w ich ustawieniach. Ze względów bezpieczeństwa na wielu kartach te płatności są domyślnie wyłączone.

—————————————————————————————

Dodatkowe informacje, które mogą pomóc rozwiązać Twój problem.

Jeśli podczas rejestracji w klubie wybrałeś/aś opcję płatności cyklicznych (cykliczne obciążanie karty), ale płatność nie doszła do skutku, może to być spowodowane:

  1. niedostateczną ilością środków na koncie,
  2. zablokowaną opcją płatności cyklicznych w Twoim banku.

Jeśli opcja 1 odpada, prawdopodobnie w swoim banku masz wyłączoną opcję płatności cyklicznych. Wobec tego możesz skontaktować się z bankiem lub włączyć płatności cykliczne logując się na swoje konto bankowe online.

Jeśli nie chcesz lub nie możesz tego zrobić jedyną opcją opłaty za karnet pozostaje płatność wykonywana za pomocą platformy Przelewy24 (nie jest to płatność automatyczna).

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych informacji na temat płatności cyklicznych.

Nasze kluby są obsługiwane przez wykwalifikowany personel, który będzie w stanie rozwiązać ewentualne problemy.

Karnety możesz opłacać na dwa sposoby – wybierz opcję najwygodniejszą dla siebie:

  1. Za pomocą cyklicznego obciążania karty kredytowej lub debetowej – dzięki temu nie musisz miesiąc w miesiąc pamiętać o dokonywaniu przelewu, a jedynie dbać o środku na koncie.
  2. Za pomocą platformy Przelewy24 – jeśli chcesz dokonywać płatności miesiąc po miesiącu, to propozycja dla ciebie.

Płatności gotówką nie są u nas możliwe.

Nic prostszego. Masz do wyboru dwie drogi:

  1. Wchodzisz na stronę www.fitnessexpress.pl , klikasz w przycisk „kup karnet” i rozpoczynasz rejestrację w panelu klienta. Po zakupie na stronie www, aby móc korzystać z naszych usług, musisz jeszcze tylko przed pierwszym treningiem dokończyć proces rejestracji w kiosku.
  2. Możesz skorzystać z tzw. kiosku multimedialnego, czyli specjalnego urządzenia, które znajdziesz przy wejściu do każdego klubu i tam dokonać całościowej rejestracji.

Zakup karnetu jest maksymalnie ułatwiony i intuicyjny. Jeśli będziesz mieć z tym procesem jakikolwiek problem, wiedz, że czuwamy – ktoś z zespołu podejdzie i wyjaśni Ci wszystko.

Oczywiście, możesz w godzinach pracy personelu zobaczyć klub od wewnątrz. Jeśli chcesz poćwiczyć i przetestować klub, w sprzedaży są karnety na 48 oraz 72h.

W cenie karnetu możesz trenować w godzinach otwarcia bez ograniczeń. Nie ma też limitów w ofercie – karnet uprawnia cię do korzystania ze wszystkich stref na siłowni oraz zajęć fitness. Nie dopłacasz za nic!

Zasady członkostwa

Sprawdź czy twój karnet jest opłacony i aktywny. Jeśli mimo to napotykasz trudności z korzystaniem z klubu, skontaktuj się z obsługą - chętnie pomożemy!

Oczywiście! Standardy bezpieczeństwa są dla nas priorytetem. Systemy zabezpieczeń, które zastosowaliśmy gwarantują bezpieczeństwo danych osobowych. Dane są przechowywane w najbezpieczniejszej serwerowni w kraju.

Tak, przewidujemy możliwość opóźnienia daty rozpoczęcia karnetu o 6 tygodni. To oznacza, że np. kupując karnet 1.07 możesz zaznaczyć, by jego ważność rozpoczynała się dopiero od 12 sierpnia i to od tego dnia możesz zacząć trenować.

Nie ma. Będąc naszym członkiem masz możliwość zawieszenia lub rezygnacji w dowolnym momencie. Nie podpisujesz żadnych długoterminowych, wiążących umów. Dajemy ci wolność wyboru bo wierzymy, że przekonają cię nasze kluby.

Tak , osoby od 16- go roku życia mogą korzystać z klubu

Nie, nie mamy w ofercie takich zniżek. Cena została zaprojektowana w taki sposób, że jest atrakcyjna dla wszystkich zainteresowanych.

Karnet kosztuje tyle, ile powinien. Po prostu w Fitness Express nie przepłacasz za rzeczy, za które nie powinieneś. Nasze kluby są projektowane w taki sposób, by koszty związane z obsługą były jak najniższe. Dlatego też jesteśmy w stanie nasze „oszczędności” przenieść na optymalną cenę karnetu.

Karnet może być zawieszony w dowolnym momencie, na pełen okres rozliczenowy, bez utraty opłaconych dni członkostwa.

Aby aktywować członkostwo ponownie po zawieszeniu, zaloguj się w swoim panelu klienta na www.fitnessexpress.pl 

Zawieszając, masz gwarancję stałej ceny, gdyż zachowujesz tym samym ciągłość karnetu. Oznacza to, iż cena twojego karnetu nie wzrośnie. Oprócz tego, masz pewność, że w momencie zamknięcia sprzedaży karnetów, Ty zawsze masz miejsce w klubie.

Karnet możesz jednorazowo zawiesić na minimum jeden okres rozliczeniowy. Każde takie zawieszenie to koszt 19 zł. 

Zawieszenie karnetu kosztuje 19 zł za każdy okres rozliczeniowy.

Po zalogowaniu w Panelu Klienta przejdź do zakładki „karnety”, a następnie przy swoim karnecie kliknij ikonkę zawieszenia.

Witaj w Fitness Express!

Wykluczenie płatności gotówkowych pozwoliło nam na uproszczenie wielu procesów, dzięki czemu możemy zaoferować Ci dostęp do klubu o wysokim standardzie w tak atrakcyjnej cenie. Płatności bezgotówkowe są wszechobecne i wciąż zyskują na popularności, doskonale wpisując się w nowoczesny model klubów Fitness Express.

Ograniczenie obsługi pozwala nam zachować atrakcyjne ceny karnetów przy wysokim standardzie klubu, jednocześnie dbamy o to by osoby pracujące w klubie były jak najlepiej przygotowane do swojej roli i zawsze służyły Ci pomocą.

Oczywiście, wszystkie kluby Fitness Express posiadają bezpłatną sieć wi-fi.

Czystość w naszych klubach utrzymuje profesjonalny zespół sprzątający. Sugerujemy, by Klubowicze używali ręczników podczas wykonywania ćwiczeń.

W większości naszych lokalizacji jest dostępny parking dla klientów. Dostępność możesz sprawdzić kontaktując się z obsługą klubu.

Nie. By móc zaoferować atrakcyjną cenę karnetu zrezygnowaliśmy ze stref relaksu.

Tak, nasz personel posiada odpowiednią wiedzę, by pokazać ci jak korzystać ze wszystkich urządzeń w klubie.

Tak, na terenie klubu są trenerzy personalni. Jeśli interesuje cię trening personalny, skontaktuj się bezpośrednio z wybranym trenerem. W wyborze może ci pomóc obsługa klubu.

Zajęcia wprowadzające pomogą ci poznać klub i sprzęt dostępny w Fitness Express. Nie są obowiązkowe, ale po przejściu przez nie łatwiej i szybciej odnajdziesz się w klubie, więc zanim zaczniesz treningi koniecznie się na nie zapisz!

Tak, kłódki są dostępne w klubie

Tak. To usprawnia system obsługi i pozwala wybrać dowolną szafkę. Kłódkę możesz przynieść ze sobą lub nabyć w recepcji klubu

Tak, wszystkie nasze kluby są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Sugerujemy, by takie osoby skontaktowały się z obsługą przed rozpoczęciem korzystania ze Fitness Express.

Po rejestracji w systemie i opłaceniu karnetu, wejdziesz do Klubu przykładając palec do czytnika na bramce wejściowej. W razie problemów możesz przywołać obsługę Klubu przyciskiem przy kioskach (punkt przywoławczy).

Na pewno musisz pamiętać o ręczniku, stroju sportowym i butach na zmianę. Jeśli zapomnisz o wodzie – możesz kupić ją na terenie klubu. Szafki w klubie zamykane są na kłódki, więc możesz zaopatrzyć się w nią wcześniej, ale istnieje też opcja kupienia jej w klubie.

korzyści z członkostwa
Brak umów
Brak umów
Zawieszenie karnetu
Zawieszenie karnetu
Gwarancja stałej ceny
Gwarancja stałej ceny
Zajęcia grupowe
Zajęcia grupowe
Trenerzy personalni
Trenerzy personalni
Sieć WiFi
Sieć WiFi
dołącz do nas